Heb je hulp nodig?
Liep er iets mis of heb je hulp nodig bij een transactie? We helpen je graag verder. Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen, vul het contactformulier in of bel ons op.

Veelgestelde vragen
Wat moet ik doen als mijn kaart door een CASH-punt wordt ingeslikt?
Als uw kaart door een CASH-punt wordt ingeslikt, wordt ze om veiligheidsredenen vernietigd. We raden evenwel aan om ze toch te blokkeren door naar het nummer 078 170 170 van ‘Card Stop’ te bellen (7/7d – 24/24u) *. Contacteer daarna uw bank voor een nieuwe kaart.
We raden je aan om het telefoonnummer van Card Stop (078 170 170) als vast contact in je telefoon te bewaren. Zo heb je steeds het juiste nummer meteen bij de hand.
Belangrijk! Een pincode is enkel voor jou alleen. Deel nooit je pincode met anderen en geef je pincode nooit door via de telefoon of via een link. Niemand van de bank of van de CASH-punten zal je ooit om je pincode vragen.
*uitsluitend voor Belgische kaarten; voor buitenlandse kaarten: contacteer onmiddellijk uw bank.
Wat moet ik doen als het toestel niet het gevraagde bedrag aflevert?
Als het toestel niet het gevraagde bedrag aflevert, vragen wij u om uw bank te contacteren die dan de nodige controles zal uitvoeren.
Wat moet ik doen als het apparaat blokkeert tijdens mijn cash-storting?
Hoe zelden ook, het komt voor dat een apparaat tijdens de storting van cash vastloopt. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren bij verfrommelde of gescheurde biljetten, met een vreemd voorwerp in een stapel briefjes, in geval van (een) verdacht(e) biljet(ten), bij een verkeerde handeling tijdens het invoeren van de bankbriefjes of door een probleem met het toestel. Bij een dergelijke blokkage kan alleen uw bank overgaan tot de nodige controles om uw rekening te crediteren. Dit soort van situaties kan dus alleen opgelost worden door uw bank te contacteren.
Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel ons op
Heb je een dringend probleem? Bel de helpdesk via 0800 71 302. Is je kaart verloren of ingeslikt? Bel CardStop via 078 170 170.

Contactformulier
Heb je een vraag of opmerking over het gebruik van een CASH-punt of wil je om een andere reden contact met ons opnemen? Vul het contactformulier in.